Pages

13 April 2012

BIODATA TUAN TANAH

Helloowww Hensem Girl and Beuty Boy....hehehe
ok than...sa pnya blog akhir nya siap juga....tp mungkin cacat sikit la...
ha??
apa yang cacat??
urm....yang cacat tuu na dya punnya margin 2...bikin cacat...banyak space...kau tau kenapa???
sbb ada 2 snow flakes...hahhaha.....
OOPPP SUKUP..~~~ mari kita straight to the point ok..

Profile
 hehe..





full name sa Rohainah...

nama cute ANANG...ala penyanyi yang separuh jiwa ku pergi tu...ada juga org pngil sa amoy..

sa ni adalah cewek....maksud sa..jantina sa ni pompuan la...hehehe...original pompuan...tomboy xmaen..

16 sept ni umur sy akan genap 23 tahun....

saya dah berpunya..ataupun saya ini suda mempunyai seorang tunang.....hehe..

sy ni local org sabah bah....yang berasal dari daerah kota belud..

tp parents sy asalnya adalah dari daerah kudat...tp berhijrah ke kota belud...

saya ni adalah insan yang biasa...tiada apa yang luar biasa...

saya merupakan anak yang ke-terakhir dari...dot dot dot dot....dirahsiakan..

saya seorang yang simple sahaja...

xberapa mengikuti perkembangan fesyen...heheheh...sbb sy xsuka bergaya..

dan juga saya ni.........................................................lupa suda...hehehe



ok la...habis sudah pengenalan diri sy....hehehe

OK NEXT...


Mr.Tunang

ryan

 ha.....ini la tunang si amoy...hehehehehehe..

Si Amoy



ok la.....cukup la bha ni kan utk pengenalan c tuan tanah blog ni..hehehehe....
kalau mau kumin...kumin la..
di persilakan...

buli bha kalau kau di layan...hehehe..~


da...~~pye2..~

3 comments:

Anonymous said...

wow.~

reza ahmad said...

cute blog..:) btw jgn lupe follow sy ehh... deesign4u.blogspot.com

it Me said...

nang-nang