Pages

23 April 2012

Kecewa BoyFriend Kawin

hellow guys...
how was your yesterday?? where you going?? picnic wif ur family? spend time wif boyfriend.? or what ever la... bla-bla bla....hahahha
Amoy plak kemarin seharian just duduk rumah tengok tv...tidak pegi mana-mana, malas berjalan...tapi kejap-kejap tv plak yang tengok amoy sebab tertido...heheh.. semasa tengok tv tuh, amoy sedih sangat, sedih sebab boyfriend amoy dah nak kawin, sampai hati dya kawin tak jemput amoy...huaaa :( dya sengaja sakitkan hati amoy. Eksen la tu nak bagi tahu 1 dunia yang dya nak kawin..siap kuar tv lagi,Seia Sekata Schawal Konon.~! hum.. sampai hati awal tak bagi tahu amoy...dulu awal cakap macam-macam kat amoy, macam-macam janji..tapi sekarang.kenapa scha juga yang awal pilih..kan ramai lagi pompuan di dunia ini.... amoy plak terpaksa membazir air mata amoy..penuh 1 besen.....tapi tak apa...kawin la ngan scha 2...amoy tak kisah.~!! tapi, tapi tapi tapi, awal jangan lupa amoy ea.. awal ingat lagi tak masa kita jalan-jalan di bali dulu? romantik kan?? amoy tak boleh lupakan saat-saat itu...ha ha ha ha..

Dear scha.~~
scha jaga lah awal tuh baik-baik eh...jaga makan minum dya... padan gak la scha ngan awal tuh..sebab scha cute..di sini.amoy nak tegor sikit pasal scha ni.hehehe...boleh kan?? scha ubah lah cara scha ketawa tu ea...x comel la ketawa macam 2...lucu taw..urm...ok..semoga berbahagia la korang ea..sehingga ke anak cucu..amoy doakan korang selamat dunia akhirat...jangan lupa doakan amoy jgk....

kecewa sungguh amoy..sedih tidak terkira..tapi mungkin sedih ini hanya sekejap sahaja...hahahahhahahahaha...sebab sekarang ni.. Fizo Omar  tengah usaha amoy...~~aw..perasannya..hahaha tapikan, fizo pun macam dah ada awek la...huaaaaaaaaaa....~~ frust menonggeng..~

Cute kan??? hahahahahha


amoy nak layan perasaan jak...sedih hingga menusuk jiwa...rasa mahu gugurjantung ini...hehe..

Nota Jari : im gediks..hahahaa jelous?

2 comments:

Anum said...

jgn sedih sgt amoy

AmoyCincai said...

@Anum
hahahhaa. . . sedih sedih sedih..