Pages

26 April 2012

Saya Maafkan Awak~



Saat suatu hubungan berakhir, bukan bererti 2 orang berhenti saling mencintai mereka hanya berhenti saling menyakiti...


Kita semua sentiasa tuhan uji dengan cara yang kadang-kadang berbeza... tetapi semua tu seringkali jadikan kita rasa lemah, sedih, kadang nangis seorang2..ianya tidak lain hanya akan kembalikan kita ke sejadah, kembalikan kita kepada ayat2 Allah yang kita seringkali terlupa dalam kesibukan seharian kita... Bila benda ini terjadi cepatlah maafkan mereka yang sakiti kita...Katakan "saya maafkan awak..." dan saya x sabar menunggu apa hikmahnya dan ganjaran dari Allah untuk saya atas kesabaran dan keredhaan saya ini....




Nota Cinta : sebaris ayat untuk mu~

2 comments:

Anum said...

ermmmmmmmmm

si budak nerd said...

TERBAEKK laa amoy :)