Pages

16 June 2012

Aku Seorang Pencinta Kucem 'KUCING"

.Assalammualaikum.

he he he " sengih mcm Kerang Busyuk " aku nak ckp psl kucing.... boleh tak? tak boleh??? alaaa... boleh la.. ea.. hehe.. sapa antara korang yang suka kan kucing...?? "SAYA SUKA AND SAYANG KUCIM" . Ada orang yg tak suka dengan kucing.. sebab alahan atau pun geli sebab berbulu,.. btl tak?? korang tahu tak kucim ni binatang kesayangan Nabi Muhammad s.a.w ?? hehe.. aku tahu.. sebab tu aku syg dengan kucim.. 
baru2 ni kucim aku br selamat melahirkan 4 ekor anak... kucim aku ni special...
special + pelik, sebab ini kucim kampung... tp ekor dya kembang n panjang macam kucing parsi... EKOR SAHAJA.. pelik kn? kami panggil dya KAMBANG... bulu dya lembut sangat...
anak dya ada 4..
1. Jimmy (nama sempena nama en.tunang)
2. Nuning (sebab bulu dya warna kuneng..
3. Tamie (bulu warna hitam..jadi nama gabungan adik en.tunang ngan bulu ank kucim ni. Hitam + Amie)
4. Chichi (paling bungsu. aku punya) he he he

hr ni umur dorg baru genap 6 hari... aku jadi bidan ms mak dorg  ni nk beranak kn dorang.. hahah.. mcm eya2 jak.. aku xada snap pic dorg.. sebab dorg kata.. x baik snap gmbr kucim.. nanti cepat mati...
btl ke tidak aku p tak tahu la...

JOM LAYAN 
auchak.!!



maa... nak cu cu ma..


pika?? pika pika? pikachuuuuu


wekkkk...... :P


malu  la... jgn la amekk pic titew...


nak citit.... citit jerr..


syok nye... rs nk gigit2 jer..


manja.. <3


jom tito..


alamak... titew lupa la date titew ngan u..


doktor meow...

malu malu tapi mau...


comel kan?? 
tapi apa perasaan anda kalau tgok pic ni plak.










oada jgk org sanggup mkn sup kucim.. urm.. kejam.. 



END
_______________TAMAT_______________

1 comment:

Anis Nisa said...

kite syg kucin...:)
jahatnye org yg buat kucing camtu tuu...kesian kucin tu.. :(