Pages

18 June 2012

Mencari Petua, Tapi Tak Jumpa-Jumpa

.Assalammualaikum.
au chakk...

urm.. boring nya hidup.. haha ...
minggu ni bz dengan susun fail yg terlalau banyak menimbun2.. sebab minggu ni minggu audit sirim/iso...
huaaaa... pening2...rs mcm nk mc jak... he he..

di samping kebizian ini... sempat lagi aku mencari petua-petua... petua menghilang kan jerawat.. nak hilang kan parut jerawat... sebab apa?? urm.. sebab sejak dua menjak ni..sejak jadi tunangan orang la.... muka sy di tumbuhi dengan jerawat yang sedang bersuka ria membiak dkt muka aku ni.... cari punya cari aku jumpa... tp tak tahu la menjadi ka tidak tuh...
 tapi ada 1 petua yang aku cari tuh aku tak jumpa2...
pening... urm..

korang rasa petua pa?? hahahaha
petua yang aku cari ni.. petua kuneng sikit..
 urm.. petua nak besarkan *******  ha.! nk fikir kuneng la tuh...
hehe.. aku malu la.. urm... ok straight to the point la k.... open minded..

aku tengah mencari petua bagaimana nak besarkan punggung or lebarkan sedikit...hahaha... 
menyampah aku.. gedik... eee.... rs mcm nk tampar muka sendiri..... korang jangan fikir bukan-bukan plak...
sebenarnya aku cari petua ni sebab aku nak nampak berisi... yela.. aku asik duduk jak 24 jam dlm office ni.. punggung pun dah kempes.... dah tak menarik.... sebab yang kedua.. supaya nmpk cantek ms pkai baju pengantin nanti.. hahaha...
nanti pakai baju pengantin xada cutting body... .. straight je dari atas ke bawah.. macam papan...
kesian.. haha.. sapa yang kesian??? aku juga yang kesian...
korang tak la kesian sebab body korang dah cantik melentik... hehe
kata sis aku.. sebab aku ni kuyus... jadi memang punggung pun tak naik..
aku dah makan banyak la... sampai dah naik 3 kilo dalam sebulan...xada perubahan pun.. ish sakit hati...

urm... seksa melampau la plak... haha

jadi... ada sapa2 yang sudi share tak petua ni??? 
komen la kat bawah ni... bagi la aku petua.. hahah... sharing is caring ma... kan kan kan???
ok pye.. ~

3 comments:

QaseH 0na said...

Lucu gak nang.. mo byk makan tungking ayam ba tu... hehehe... cuba try la kunun.... heehee

QaseH 0na said...

jaga muka... pkai bedak sejuk kunun mlm2.. hee

AmoyCincai said...

@QaseH 0na
masaallah nya..wanna.. sa xpndai makan tu tungking...masuk mulut kejap.. pas 2 muntah balik.. hahaha..