Pages

26 June 2012

Tudung Dan Kewajiban

.Assalmmualaikum.

aku sakit hati pasal statement orang dlm fb tu...

"BERTUDUNG TAPI PERANGAI HAMPEH, BAIK TAK PAYAH PAKAI TUDUNG"

apa kena mengena perangai dan tudung?? tak pasal2 tudung plak di persalahkan...

cis.. !

yang dia sudah la x pkai tudung.. tp pndai pulak menilai orang..
bukan aku kata org x bertudung tu x baik...
even my sista pun x pkai tudung...
perangai individu..xada kaitan dgn tudung..
hak individu ma...~!

jadi aku pendekkan cerita..

"memakai tudung itu TIDAK WAJIB, TAPI rambut itu aurat.. dan menutup aurat itu WAJIB. !!"



huh.. sakit hati.!!

7 comments:

Anum said...

insyaallah

innogurl said...

betul! orang sllu pertikaikan sikap orag2 yg pkai tudung nih =.='

innogurl said...

betul! orang sllu pertikaikan sikap orag2 yg pkai tudung nih =.='

SHAHZEE said...

menutup aurat 1 kewajipan.suruhan Allah x boleh d ptikaikn lg.tp perangai msia adlh attitude.kita sndri yg kena jg.kta sndri yg kna pilih nk jd baik @x..

SHAHZEE said...

menutup aurat 1 kewajipan.suruhan Allah x boleh d ptikaikn lg.tp perangai msia adlh attitude.kita sndri yg kena jg.kta sndri yg kna pilih nk jd baik @x..

Poetra said...

Kunjungan perdana dan silahkan untuk menuju TKP saya semoga ada yang bermanfaat untuk sbat smua...

Siti Aniza said...

betul.. saya sokong