Pages

19 July 2012

My Dear Ex "Mr.SM"

sory sy curik dari album fb kmo

Hai kamo. Assalammualaikum.
kamo sihat??
saya harap kamo sentiasa sihat dan bahagia.. amin
kamo, saya mintak maaf ea sebab tadi saya stalker FB kamo...
intai guna fake FB.. hehe.. genius kan saya? hahaha
seems like kamo dah happy skarang kan..
dah rajin update status, dah rajin tegur2 ngan kwn2 gegirl...
(^~^) ... alhamdulillah...
semoga pintu hati kamu akan terbuka untuk seseorang yang special suatu hari nanti...amin

urm..terasa masa cepat sgt berlalu...
sekali lagi saya minta maaf sebab terlupa tentang birthday kamo..
dah masuk kali kedua kan saya lupa? urm.. maklum lah dah nanyukk..
"28 jun" skarang dah 19 jul . fuhhhh.. tapi tak apa lah..
kalau saya tak wish pun xkan ada masalah lah kan??
fuuhhhh legaaa...

walaupun kita dah tak ada apa-apa, saya still simpan kamo dalam ingatan saya..
kamo masih igt lagi tak kenapa kita berpisah???? saya masih ingat lagi...
fuuhhhh.. bila d igt balik.. memang nagess...
kita berpisah atas permintaan saya.. walaupun tanpa kerelaan ..
bukan di  sebab kan orang ketiga..
tapi kerana hubungan kita tidak di restui oleh ibu kamo..
hanya di sebabkan saya orang sabah.. dan kamo orang semenanjung..
saya minta perpisahan ini sebab saya hormatkan mak kamo..
walaupun saya belum pernah jumpa dia lagi.. n saya tidak mahu kamo jadi anak derhaka pada mak kamu..
*tarik nafas sat*
kita berpisah, selepas 6 bulan..
saya membuat keputusan untuk menerima pinangan orang lain..
dan kini bergelar tunagan orang...
saya tahu kamo terluka.. saya pun sama
tapi kam0 adalah yang terindah dalam hidup saya...

dah la cukup la memori yg sakit ini...
tiba-tiba teringat kat kamo..
urm..kenapa pic saya masih ada dalam album fb kamo ea..?

kamo delete la.. nanti future gf kamo nampak...
saya tak mahu ada pergaduhan....
urm.. k la... dah tak larat nak taip banyak2... saya letak ni di sini sebab saya tahu kamu stalker blog sy.. hehe..

*yeke* haha..
hapy2 always ya... cute kucim kamo..
kimsalam kat kucim tu ya.. hehe
assalammualaikum..

sunset terakhir kita

mood : mengenang memori
p/s : kata orang kisah lama jangan di kenang..tapi saya tak boleh.. sebab kisah kami bukan kisah buruk... kisah kami berpisah untuk kebaikan.. dan mengenang nya hanya sekali sekala.. jika kenangan indah, segala kenangan pun akan di ingat.. jika kenangan perit.. nak igt x sanggup.. nak pandangan wajah pun x ingin..kami bukan musah. kami sahabat dalam diam.

4 comments:

Anum said...

ala sweetnya mood dia

AmoyCincai said...

@Anum
hehe.... mood sedih2 + jiwang kak anum.. hehe

Shahrizal Mohammad said...

Hi.. :)

http://www.youtube.com/watch?v=dqyyIUnCUuQ

Amoy DeOner said...

@Shahrizal Mohammad hi :)