Pages

14 August 2012

Selamat Hari Raya~!!


.Assalamualikum~!

waaaaa....~~ mcm tak terasa kan raya dah nak dekat...pejam celik pejam celik... tik tok tik tok tik tok... tinggal beberapa hari ja lagi bulan ramadan yang mulia ni akan meninggalkan kita.... and berapa hari ja lagi kita kaum muslimin dan muslimat akan meraikan hari raya... dapat baju baru, dapat jumpa kawan2 lama, dapat jumpa sanak saudara yang jauh...kan kan kan..... heee... entry kali ni mls nak tapi banyak2...

saya mengucapkan selamat menyambut hari lebaran yang akan tiba untuk korang bloger n reader tegar... 10 jari di hulurkan memohon kemaafan jika ada terkasar bahasa dan tersilap pribahasa yang aku  lakukan secara sengaja atau tidak sengaja..


Azam Tercapai


dari aku....selamat maaf ZAHIR yaa untuk korang ya..... BATIN hanya untuk yang terdekat sahaja ..
harap tahun depan kita dapat berjumpa lagi dengan bulan yang penuh keberkatan ini...panjang umur... insyaAllah..

2 comments:

Anum said...

selamat hari raya aidilfitri

Nana said...

menjawab soalan pasal penny chifon dress

saya tak pakai inner mcm jubah tu tp saya pakai kain dalam, ada dress yang ok xjarang kalau tak pakai kain dalam ada dress yang mmg kena pakai kain dalam bergantung pada kaler dress tu so far bahagian badan dia xjarang tp selalu nye bahagian bawah dia wlpon ada mcm kain dalam kat dalam dia kena gak pakai kain dalam