Pages

20 March 2014

kesihatan Hati



Assalammualikum.

بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ

wah.. it's been two weeks after me update blog tentang shaklee hari tu kan..
sekarang nak share benda yg sama gak..semalam 19mar, buat pertama kalinya saya attend shaklee talk tentang  kesihatan hati...hehe selepas beberapa kali saya termiss nak ikut biznes talk n dinner shaklee kerana sebab sebab yang tak dapat di elakkan.~


kat sini di letak hotel bilion waterfront plak. :( urm


well talk tu di adakan di mariner hotel labuan jam8mlm.. saya dah lupa plak sapa nama speaker smlm. hahaha.. watever la kn... saya datang dengan persediaan yang tak berapa nak lengkap.. maksud nya.. orang lain datang dengar talk shaklee tentang product dorang, datang bawa buku catatan, bawak pen, bawak air sendirik, bawak jacket(sejuk).. hahaha... tapi saya dengan selamba nya.. datang mcm pergi majlis kenduri kawin. hahahaha...  so saya pun set kat fikirin ni... next time datang tanak failed lagi mcm ni.. fuh~! korang pun sama tau...yang penting.. buku catatan dengan pen.. so korang tak kn lupa apa yang di sampaikan oleh speaker tu, dan korang akan ada idea apa nak di update dalam blog maupun update status facebook utk product tu.. huhu. panjang lak mukadimah saya ni.. hehe

actually saya tak tau nak share yang mana, coz banyak benda yang di sharekan semalam, dan semua pun bermanfaat utk diri sendiri dan untuk orang orang yang memerlukan vitamin ni.~~

ok la. saya share 2 benda la k..

1. last night speaker tu buat demo tentang vitalea, buat saya sangat teruja. korang boleh tgok demo tu kat sini. (DEMO)

maaf la. saya tak ada ambik pic .. sbb nfon prob.. guna pic upline aja..~ :)
okies. klau korang tgok demo vitalea ni dia tunjukkan vitalea ni ada lah product yang tdk mengandungi preservative, pewarna, malah tak sampai 3 min dah larut sepenuhnya di dalam air seperti mana ia menunjukkan ia akan larut sepenuhnya di dalam badan, ia jugak tdk mempunyai bahan kimia
Jadi jangan la risau .shaklee merupakan produk makanan tambahan yg sihat dan
selamat malah membantu drpd kita hidup secara sihat.

2. kesihatan hati, Menjaga kesihatan hati ialah langkah pertama dalam usaha mengubah amalan gaya hidup seseorang.Hati ialah organ penting dalam badan manusia dengan menjalankan 500 fungsi yang diketahui termasuk menyimpan tenaga dan vitamin badan, mengeluarkan hormon dan hempedu serta membantu mengemulsikan lemak dalam badan. Hati pada asasnya merupakan organ yang penting kepada kehidupan.
jadi korang jaga la hati korang tu baik2 yer..

untuk penjagaan hati. korang boleh consume product Shaklee

  • Vita-C
  • Vivix (orang preggy n menyuskan baby tak di saran kan untuk mengambik vivix.
  • DTX Complex
  • NutiFeron.

ok la.. cukup la kot utk dua ni kan. hehe..~
untuk info lebih lanjut. atau sebarang pertanyaa.. korang leh email saya kat

amoy_yna@hotmail.com

p/s : jadi, mari la kita sama2 menjaga kesihatan dan organ organ kita yang penting dalam badan.. jgn menyesal nanti bila umur blm lg 30 dah mcm2 penyakit. hehehe.. good luck untuk yang mengambil shaklee.. kita geng. hikhik.~ <3


No comments: